شیطان پرستی در ایران


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



900000 تومان


تاریخ : جمعه 1 شهريور 1392
بازدید : 4923
نویسنده : یه بنده خدا

هر روز شاهد مدهای لباس و آرایش های گوناگونی در جامعه هستیم که تعجب رهگذران را بر می انگیزد و نگاه ها را خیره می کند . بسیاری از مردم بدون اینکه اطلاعات صحیحی از شیطان پرستی داشته باشند جوانانی را که به این پوشش در آمده باشند شیطان پرست می نامند .حال آنکه شیطان پرستان اعتقادات خاص خود را دارند و خوشبختانه این فرقه در ایران از گستردگی چندانی برخوردار نیست .بسیاری از جوانانی که نا آگاهانه از مد و آرایش غربی تقلید می کنند از ریشه این گونه گرایش ها غافلند .
در خصوص گرایش جوانان ایرانی به فرقه های شیطان پرستی به جرات می توان گفت بیش از 90 درصد جوانان ما فرقه های شیطان پرستی را نمی شناسند و اصولا گرایشی هم به این فرقه ها در کشور وجود ندارد.
تیپ ها و مدل های پوششی که امروزه در جامعه و به ویژه در میان جوانان دیده می شود بیشتر تقلید کورکورانه و نا آگاهانه از فرقه های خاص است .فرقه ها ابتدا با یک تیپ خاص پوشش روی کار می آیند و هدف اولیه آنها مخالفت با سیستم است این نوع فرقه ها زمینه ای را فراهم می کنند که یک قشر خاص در جامعه که مخالف سیستم هستند به سوی آنها گرایش پیدا کنند.

نوع جدید شیطان پرستی طی یک بازه زمانی 10 ساله با چند وقفه به ایران ورود یافته است . مهمترین عامل ورود شیطان پرستی به ایران و رواج یافتن آن میل جوانان به استفاده از موسیقی متالیکا و ساز و گیتار بوده است.
طی 10 سال گذشته موسیقی متالیکا به صورت زیر زمینی و غیر مجاز وارد کشور شده و در چهار چوب آن مفاهیم نحله انحرافی مورد بحث در اختیار جوانان قرار گرفته است.
اقدام تامل بر انگیز و بسیار ناشیانه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت قبلی در صدور مجوز برای گروه ها , آلبوم ها , و کتاب های اشعار موسیقی متالیکا نیز نقش اساسی در جلب توجه عموم مخاطبین جوان به این نحله انحرافی فراهم آورد.
در واقع باید تاکید کرد که در کنار موسیقی زیر زمینی , وزارت فرهنگ و ارشاد وقت , نقش دروازه بان ورود یک جریان با شرایط مورد اشاره را ایفا کرد.
گفتنی است هوی متال , متال تاریک , گوتیک متال یا متال گوتیک چند سبک از موسیقی شیطانی متالیکا بود که به یمن غفلت اعجاب انگیز مسئولین فرهنگ کشور که جدال و اصلاحات سیاسی را پیشه خود قرار داده بودند وارد کشور شد.

درباره چگونگی ورود این فرقه به ایران چند نکته قابل توجه است:

  1. بسیاری از افرادی که این فرقه را ترویج می کنند کسانی هستند که از لحاظ اجتماعی سرخورده بوده و بسیاری از آنان به مواد مخدر صنعتی اعتیاد دارند.
  2. تحصیل کردگانی که در خارج از کشور دچار تعارضات فکری و روحی شده اند و توانایی بازیابی خود را از دست داده اند.
  3. معاندین داخلی یا به عبارت صحیح تر بی غیرتانی که اصالت خود را فراموش کرده اند و آرزوی ویرانی سرزمین مادری خود را که در دامن آن پرورش یافته اند را دارند.و شما نیز حتما در بسیاری از شبکه های تلویزیونی و ماهواره ای نمونه ایی از آنها را دیده اید.
  4. ماموران اطلاعاتی کشور های استکباری همچون آمریکا , آلمان , انگلیس , کانادا و حتی رژیم بی مایه ای چون اسرائیل که در صدد استحاله فرهنگ و هویت ایرانی – اسلامی این سرزمین هستند.
  5. موسیقی دانان غرب زده که با هویت و ذات موسیقی ایرانی بیگانه اند و مانند سایر غرب پرستان وا داده , فقط به تقلید عربده های خوانندگان غربی می پردازند و حتی عبارات و واگویه های آنان را فقط تکرار می کنند.

البته را های نفوذ شیطانپرستی بسیار زیاد است که ما به این موارد بسنده می کنیم.

شیوه های تبلیغ :

  1. انتشار سی دی کاست و پوستر مربوط به خوانندگان متالیکا
  2. گسترش یافتن سایت ها و وبلاگ های مربوط به شیطان پرستی
  3. تبلیغ و اطلاع رسانی از طریق پارتی های شبانه و گفتگو های دوستانه علی الخصوص در مناطق مرفه شهر های تهران , شیراز و ...
  4. تبلیغ در تالار های گفتگوی مجازی

سازمان های جاسوسی کشور های غربی تلاش سازمان یافته ای را برای استهاله فرهنگ جمهوری اسلامی ایران تدارک دیده و مدت هاست که می کوشند تا به تهی سازی فرهنگی جوانان کشور عزیزمان بپردازند.دشمن در این راه نیز مبالغ هنگفتی را نیز تدارک دیده است.
از جمله باید اشاره کرد که طبق گزارش برخی از رسانه های مستقل در سال گذشته مبلغ هشت میلیون دلار امریکا به فعالیت تبلیغات گروه های شیطان پرست از سوی دولت امریکا اختصاص یافته است.
همچنین رشد تعداد مخاطبین شبکه جهانی اینترنت طی سالیان اخیر آسیب هایی را متوجه نظام فرهنگی کشور نموده است که از جمله می توان به فعالیت شیطان گرایان اشاره کرد.
عمده فعالیت این افراد در قالب وبلاگ نویسی صورت می پذیرد. این دست از وبلاگ ها همزمان با اعلام موجودیت جنبش شیطان گرایان ایران فعالیت خود را آغاز کرده و اظهار می نمایند که توسط فردی به نام مستعار اهریمن در ایران هدایت می شود.
روند ارتباط گیری و فعالیت وبلاگ های مذکور بدین صورت است.افراد پس از تکمیل فرم ثبت نام یک ایمیل در صندوق پست الکترونیک خود با موضوع خوش آمد گویی دریافت می کنند و پس از برقراری ارتباط با ایشان و در صورت جلب اعتماد به برخی از میهمانی های شبانه و یا پارک ها برای آشنایی دعوت شده و مورد راهنمایی قرار می گیرند.
این وبلاگ ها عمدتا فعالیت خود را در چندین محور : انتشار نامه شبیه به نامه های مسیحیان شیطان پرست خطاب به خداوند متعال که بار سیاسی نیز دارد , دنبال می نماید.
به صورت مثال وبلاگ شیطان در این خصوص می نویسد :
چرا چیز هایی را که به اطرافیانم دادی به من ندادی؟ و چرا می خواهی بدبختی مرا ببینی ؟ چرا منو از این دنیای کثیف و از بین کسایی که ازشون نفرت دارم رها نمی کنی ؟ حالم از زندگی بین این لجن به هم می خوره.جلوی پای من کم سنگ انداختی ؟ کم آدمایی و مثل من بدبخت کردی؟
و بسیاری موارد دیگر.




:: موضوعات مرتبط: شیطان پرستی , ,
:: برچسب‌ها: شیطان پرستی در ایران , شیطان پرستی , در ایران , ,

مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:


در جـاده‎هاي مه آلـود انتـظار من مانده‎ام با دلي تنگ و بي‎قرار بـا آيـه‎هاي عاشــقانه مي‎روم از كوچه زمسـتان در پي بهــار تصــويـر كاج كهنــسال آرزو در قاب چشـم افق مانـده يادگار آن سـوگلي با همه مهـرباني‎اش آيد ز مـرز غــزل هاي ماندگار او مي‎رسد كنون با خنده‎هاي ناب از پلـكان طـــلايي افتــخار بـا واژه‎هاي زلال سـپيد عشـق از پشت قلـه غيبت رســد نگـار در مخمل سبز سحر شـود ‹‹رهـا›› اين قامت دريـا كه گشته رهسپار ************************ اگرپیشنهادی درباره ی سایت دارید می توانید پسشنهادتان را به ایمیل زیر ارسال کنید: nasimemouood7@yahoo.com madheeshg@iran.ir

آیا ظهورامام مهدی (عج)نزدیک است؟

تبادل لینک هوشمند

این وبگاه بار هرسایتی یا تبادلب لینک می کند.







RSS

Powered By
loxblog.Com