وقتي همه خوابيم


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



900000 تومان


تاریخ : جمعه 1 شهريور 1392
بازدید : 4137
نویسنده : یه بنده خدا

یَاأَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُواْ ادْخُلُواْ فِی السِّلْمِ كَآفَّةً وَلاَ تَتَّبِعُواْ خُطُوَاتِ الشَّیْطَانِ إِنَّهُ لَكُمْ عَدُوٌّ مُّبِینٌ (بقره/208)
«اى كسانى كه ایمان آورده‏اید همگى در صلح و آشتى درآیید! و از گامهاى شیطان‏، پیروى نكنید؛ كه او دشمن آشكار شماست‏»

خیلی وقت بود توجهم رو جلب کرده بود. تو هر خیابونی که می‏رفتم اثری ازش وجود داشت. روی آینه ماشین‏ها هم می‏دیدمش. برام خیلی معنی‏دار نبود. راستش نمی‏شد چیز دقیقی رو هم ازش فهمید.
یه کارت مقوایی عطری با یه علامت مشکی روش!
تو تاکسی از مسافر بغل‏دستی پرسیدم، نمی‏دونست چیه؟ از راننده تاکسی که ازش استفاده می‏کرد، پرسیدم؛ گفت خوشبو کننده ماشینه. ولی بازم برام عادی نبود. از بین این همه علامت چرا این علامت و با این رنگ!! زیباییش کجا بود که این همه زیاد شده بود؟
از دست فروش سر چهارراه که پرسیدم همون جواب راننده تاکسی رو داد ولی به نظرم یه چیزی در این بین غیرعادی می‏آمد.
گروه‏های شیطان‏پرستی فعالیت‏های خود را در برخی خوابگاه‏های دانشجویی شدت بخشیده‏اند آنها بیشتر خوابگاه‏های دخترانه را نشانه رفته‏اند.
فکرم خیلی مشغول شده بود روی چیزهای دیگر مثل تی‏شرت، کلاه، کیف، جاسویچی و بسیاری از لوازم مصرفی اطرافم هم به نوعی این نماد استفاده شده بود و این نشان می‏داد که این نماد، نماد خاص و غیرمعمولی است.
بالاخره رفتم توی اینترنت، پیدایش کردم. باور کردنی نبود از علائم شیطان‏پرستی بود و ما ازش استفاده می‏کردیم و هیچ‏کدام هم نمی‏دونستیم چیه! شاید در وهله اول خیلی بی‏اهمیت بیاد ولی اون وقتی که تلویزیون‏های مزدور از روند رو به رشد جذب ایرانی‏ها به فرقه‏های شیطان‏پرستی گزارش پخش کنند و ما از تعجب به هم نگاه کنیم و حتی منظورش رو متوجه نشیم، می‏فهمیم که خیلی هم بی‏اهمیت نبوده و به قیمت به انگ بزرگ و نچسب برای ایرانی‏های با فرهنگ و متمدن تمام شده.
چرا عادت کردیم که فقط مصرف کنیم بدون اینکه در موردش کوچک‏ترین چیزی بدونیم؟
چرا از کنار هر مسئله‏ای خیلی عادی رد می‏شویم انگار که اصلا اتفاق خاصی نیفتاده؟
چرا هیچ کس از افرادی که وظیفه‏شون پی‏گیری و اطلاع رسانی در مورد این مسئله است، هیچ کاری نمی‏کنند و وقتی کار از کار گذشت تازه به فکر راه حل می‏افتند؟
سوال آخر اینکه چه کسی در این بین مسئوله؟
بد نیست بدانیم گروه‏های شیطان‏پرستی فعالیت‏های خود را در برخی خوابگاه‏های دانشجویی شدت بخشیده‏اند آنها بیشتر خوابگاه‏های دخترانه را نشانه رفته‏اند.
گفته می شود: بخشی از افرادی که خود را دنباله روی شیطان‏پرستی می‏دانند در قالب گروه‏های موسیقی برای اجاره کردن تالارها و فضای دانشگاه با برخی مدیران دانشگاه هماهنگی کرده و هوادارانشان نیز در این برنامه‏ها حضور پیدا کرده‏‏اند.

تخلیص و تنظیم: گروه دین و اندیشه - مهدی سیف جمالی
برگرفته از: زن روز، زینب محمدی




:: موضوعات مرتبط: شیطان پرستی , ,
:: برچسب‌ها: ی‌های مردان و زنان آخرالزمان/ جهان در آستانه ظهور چگونه خواهد بود , وقتي همه خوابيم , خوابيم , ,

مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:


در جـاده‎هاي مه آلـود انتـظار من مانده‎ام با دلي تنگ و بي‎قرار بـا آيـه‎هاي عاشــقانه مي‎روم از كوچه زمسـتان در پي بهــار تصــويـر كاج كهنــسال آرزو در قاب چشـم افق مانـده يادگار آن سـوگلي با همه مهـرباني‎اش آيد ز مـرز غــزل هاي ماندگار او مي‎رسد كنون با خنده‎هاي ناب از پلـكان طـــلايي افتــخار بـا واژه‎هاي زلال سـپيد عشـق از پشت قلـه غيبت رســد نگـار در مخمل سبز سحر شـود ‹‹رهـا›› اين قامت دريـا كه گشته رهسپار ************************ اگرپیشنهادی درباره ی سایت دارید می توانید پسشنهادتان را به ایمیل زیر ارسال کنید: nasimemouood7@yahoo.com madheeshg@iran.ir

آیا ظهورامام مهدی (عج)نزدیک است؟

تبادل لینک هوشمند

این وبگاه بار هرسایتی یا تبادلب لینک می کند.







RSS

Powered By
loxblog.Com