تمسخر مقدسات


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



900000 تومان


تاریخ : پنج شنبه 7 شهريور 1392
بازدید : 4093
نویسنده : یه بنده خدا

از مهمترین موضوعاتی که در مکتب شیطان پرستی مورد تمسخر قرار می گیرند، در مرتبه نخست ذات مقدس خداوندی است. و در مراحل بعدی شخص حضرت عیسی و حضرت مریم علیهما السلام و سایر قدیسین مسیحی و در نهایت صلیب؛ که نشان مسیحیت است.
این تمسخر به حدی، جدی است که از واجبات مکتب شیطان پرستی بوده و اگر کسی به مقدسات جسارت نکند، در واقع یک شیطان پرست نیست.
تصاویر فوق و سایر تصاویر، همگی دال بر همین نکته است که شیطان در این جسارت، هیچ حریمی را رعایت نکرده و بی محابا به همه چیز حمله می کند.
تمسخر حضرت عیسی علیه السلام به عنوان اصل اصیل و رکن اساسی شیطان پرستی به اشکال گوناگون صورت می گیرد.
در تصویر دیگر عیسی علیه السلام با تاج خار بر روی صلیب دیده می شود. این تصویر که طرح روی جلد آلبوم کنسرت مرلین منسون از خوانندگان راک است، به صراحت پلیدی خواننده را نشان داده و خبر از مفاهیم کفر آمیز آن می دهد.
در تصویر دیگری تاج خاری بر سر عیسی علیه السلام قرار داده شده و در حالت مغموم بر تخته سنگی نشسته و در تفکر است.
یا در تصویر دیگر به نوعی دیگر عیسی علیه السلام مورد تمسخر قرار گرفته است. در بالای تصویر عیسی علیه السلام را عاشق شما معرفی کرده، اما در پائین، هشدار می دهد که باید از او پرهیز کرد. زیرا او مبتلا به ویروس ایدز شده است.
در یکی دیگر از تصاویر عیسی علیه السلام مانند یک خواننده راک به طرف مقابل اشاره کرده و چهره او به یک دلقک تشبیه شده است.
در تصویر دیگر که بسیار جسارت آمیز است، عیسی علیه السلام را نشان می دهد که دستش را به جای یک دست یک معتاد به مورفین در حال تزریق قرار داده است. این جسارت را چگونه می توان توجیه کرد؟
و بالاخره جسارت از نوعی دیگر. عیسی علیه السلام شبیه یک گوزن نشان داده شده است. چگونه می توان باور کرد این هجوم بی محابا فقط نوعی طنز است و هدف خاصی ندارد!.
در جسارت به شخصیت حضرت مریم علیها السلام هم نمونه همین جسارت ها را می توان مشاهده نمود.
مسیحیان و یهودیان بر این اعتقاد هستند که حضرت آدم علیه السلام توسط همسرش حوا علیها السلام فریب خورد. که البته اسلام چنین چیزی را قبول ندارد. زیرا صراحت قرآن بر این است که شیطان هر دو را فریب داد. (فازلهما الشیطان...) اما آنها می گویند: شیطان ابتدا حوا را فریب داده و سپس حوا، آدم را منحرف کرده، فریب داد.
و باز می گویند که: میوه ممنوعه سیب بوده است. اما جالب توجه اینکه در تصویر (اصلی)، سیب به رنگ سفید است، که هرگز سیب سفید دیده نشده است. لذا سیب سفید نماد فریب کاری و دروغ می باشد.
نکته قابل تأمل این است که سیب در دستان زن می باشد. دقیقاً به این معنا که زنان، عامل فریب مردان می باشند.
تشبیه شیطان به بز، بر اساس کتاب انجیل و همچنین کتاب مقدس شیطان پرستی می باشد، که شرح آن پیشتر آمد. در تصویر، شیطان را در هیبت بز در حال تماشای عذاب می بینید. توجه نمائید، او عذاب نمی شود و فقط نظاره گر عذاب می باشد.
در گوشه ای دیگر، یکی از عذاب شوندگان، تکه ای استخوان در دست دارد که بی شباهت به کلید نمی باشد.
طبق کتاب مقدس شیطان پرستی باب کلیدهای رهایی، درد و رنج از عنایات شیطان به شمار می آید و شیطان پرستان برای رسیدن به جهنم و درد و رنج، باید کلید رهایی در دست داشته باشند.

تمسخر مقدسات




:: موضوعات مرتبط: شیطان پرستی , ,
:: برچسب‌ها: تمسخر مقدسات , شیطان پرستی , شیطان پرستی , تمسخر , مقدسات ,

مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:


در جـاده‎هاي مه آلـود انتـظار من مانده‎ام با دلي تنگ و بي‎قرار بـا آيـه‎هاي عاشــقانه مي‎روم از كوچه زمسـتان در پي بهــار تصــويـر كاج كهنــسال آرزو در قاب چشـم افق مانـده يادگار آن سـوگلي با همه مهـرباني‎اش آيد ز مـرز غــزل هاي ماندگار او مي‎رسد كنون با خنده‎هاي ناب از پلـكان طـــلايي افتــخار بـا واژه‎هاي زلال سـپيد عشـق از پشت قلـه غيبت رســد نگـار در مخمل سبز سحر شـود ‹‹رهـا›› اين قامت دريـا كه گشته رهسپار ************************ اگرپیشنهادی درباره ی سایت دارید می توانید پسشنهادتان را به ایمیل زیر ارسال کنید: nasimemouood7@yahoo.com madheeshg@iran.ir

آیا ظهورامام مهدی (عج)نزدیک است؟

تبادل لینک هوشمند

این وبگاه بار هرسایتی یا تبادلب لینک می کند.







RSS

Powered By
loxblog.Com