مسلمان شدن مايكل جكسون


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



900000 تومان


تاریخ : چهار شنبه 24 مهر 1392
بازدید : 4274
نویسنده : یه بنده خدا

حتماً در روزهای گذشته که خبر مرگ مایکل جکسون (م ۲۹ آگوست ۱۹۵۸، ف ۲۵ ژوئن ۲۰۰۹) خواننده مشهور پاپ و راک ملقب به سلطان پاپ و اخبار ضد و نقیضی که درباره او بر سر زبانها بوده را شنیده اید.

مطلب را می خواهم از جایی شروع کنم که شایعه «مسلمان شدن»، بهتر بگویم «شیعه شدن» او در ماه نوامبر سال 2008، که متعاقب اجرای آهنگ تشکر از خدا «give tanks to allah» (که ظاهراً خواننده آن فرد دیگریست نه مایکل جکسون)، مطرح گردید. این ادعا اولین بار این در روزنامه «سان» انگلیس منتشر شد و جنجال زیادی در رسانه های غربی به پا کرد.

این روزنامه اعلام کرد که مایکل جکسون با ذکر شهادتین توسط یک امام جماعت شیعه و در خانه دوستش در لس آنجلس به دین اسلام گروید، و نام «میکائیل» را برای خود برگزید. و در حالی که لباس سنتی اسلامی بر تن کرده بود طی مراسمی در حضور یک روحانی اعتقادش به قرآن و اسلام را اعلام کرد.

به هر حال ماجرای شیعه شدن این خواننده راک چندان عجیب نیست! البته شاید اگر نگاهی به احوال جکسون در آن روزها بیاندازیم، چندان متعجب نشویم!

این ادعا (شیعه شدن او) در حالی مطرح گردید که مایکل قرار بود طی روزهای آتی در دادگاه عالی لندن حاضر شود و در برابر شکایت فرزند پادشاه بحرین «شیخ عبدالله بن حمد الخلیفه» از خود دفاع کند.

چرا که این شیخ عرب مدعی بود، پس از محاکمه «مایکل» به جرم کودک آزاری مبلغ «7 میلیون دلار» به وی کمک کرده که آلبوم جدیدش را آماده و به فروش برساند. و تاکنون این پول عودت نشده است.

بله. اتهام «کودک آزاری» آنهم از نوع «تجاوز جنسی».

طبق گزارشات موجود مایکل جکسون از زمانی که از اتهامات کودک آزاری در کاليفرنيا تبرئه شد آمريکا را ترک و در بحرین اقامت گزید. و در سال 2005 تا 2006 در این کشور بسر می برده است.

حال سوال این است؛ واقعاً چرا باید کسی مانند جکسون که تمام وجودش با «راک» و موسیقی غربی، آنهم با آن شیوه خاص خودش عجین شده، دست از همه مظاهر دنیای غربی بشوید و به اسلام گرایش پیدا کند؟ آیا این قدرت نفوذ اسلام است؟! یا اینکه سیاستی دیگر در پس آن نهفته است؟

حتماً می دانید؛ او جزو تعداد معدود هنرمندانی است که برای بار دوم به تالار مشاهیر «راک اند رول» راه یافته است.

«راک اند رول» سبکی از موسیقی است که ارتباط معناداری با فرقه «شیطان پرستی» دارد. و بسیاری از محققین آن را «موسیقی شیطان» می نامند. که با توجه به زوایای مختلف راک نمی توان به سهولت از کنار این سبک گذشت.

تجربه تاریخ بسیار نشان دادهکه افرادی برای فرار از فشار های اجتماعی و... دست به اقدامات عجیبی می زنند. همانگونه که «مایکل جکسون» چنین کرد.

چه کسی می تواند باور کند که او «شیعه» شده باشد؟ با کدام منطق می توان قبول کرد؟

شاید بتوان گفت که مگر خداوند نمی تواند کافری را اصلاح و به راه راست هدایت کند؟!

اما خواننده محترم حتماً می داند که هدایت زمینه می خواهد. هدایت، امر الهی است. نه اینکه هر فردی ادعا کند، آن وقت او را هدایت یافته بدانیم.

بله به ما ارتباطی ندارد که هر کس چه اعتقادی دارد، و خداوند چگونه ممکن است کسی را هدایت کند.

اما قبول آن پس از آن کش و قوسهای دادگاهی با آنهمه جار و جنجال تبلیغاتی سخت است. و به نظر کمی ساده لوحانه می آید.

به ما ارتباطی ندارد که او رستگار شده یا نه. که اگر واقعاً این طور باشد و حقیقتاً مسلمان شده باشد، جای تبریک دارد. اما در دنیای سیاست امروز، هر ترفندی برای خدشه دار کردن اسلام توسط غزب به اجرا گذاشته می شود. و هر کس ممکن است آلت دست سیاست بازان قرار گیرد.

چرا باور آن سخت است که مسلمان شدن «جکسون» ممکن است به این خاطر باشد که تمام اتهامات تجاوزات جنسی، کلاه برداری و... بعد از مسلمان شدن او به اسم اسلام نوشته شده و هدف دشمن ضربه زدن به اسلام باشد؟! مگر سخت است که تصور کنیم دشمن از چه ابزارهایی می توان استفاده کند؟!

به خاطر بیاوریم که غرب برای ضربه زدن به اسلام چه اندیشه هایی در نپروراندهو چه اقدامات ننگینی که مرتکب نشده است.!!

در انتهای این نوشتار به یکی از ترفندهای غرب اشاره کرده، باشد که بصیرت لازم به دست آید. چرا که آن وقت است که می توان با چشم باز به جهان اطراف نگریست.

حتماً خوانتندگان محترم نام «فرانسیس فوکویاما» متفکر آمریکایی را شنیده اند. ایشان کتابی به نام «پایان تاریخ» دارند که درباره موارد متعددی از اتفاقات و روشهای مقابله با آن در آخر الزمان اشاره می کند. که عمدتاً روشهای مقابله با اسلام است.

آقای «فوکویاما» در کتاب «پایان تاریخ»، ضمن تأیید جنگ آخر الزمان و قطعی بودن آن، می گوید: این جنگ حتمی است ولی برنده این جنگ، غرب نیست.

ایشان پس از کنفرانس اورشلیم، یک مهندسی معکوس برای شیعه و یک مهندسی درست برای غرب می نویسد. و در تبیین چگونگی تغییر انگیزه ها و اندیشه ها می گوید: شما بیایید برای غرب یک «امام زمان»، یک «کربلا» و یک «ولی فقیه» درست کنید. البته لازمه این کار این است که ما یک مکتب جدیدی بسازیم.

سپس خود او مکتب جدیدی به نام «اوانجلیس» عرضه کرد. که در آن «عیسی ناصری» خواهد آمد.

او هـر چه درباره «امام زمان (عج)» بیـان شده است به «عیسی ناصری» نسبت داده است. و گفته است زمانی که دنیا پر از ظلم و جور می شود، عیسی ناصری می آید، تا دنیا را پر از عدل و داد کند و...

حال با این نمونه بارز، آیا «مایکل جکسون» شیعه شد؟؟؟




:: موضوعات مرتبط: شیطان پرستی , , ,
:: برچسب‌ها: مسلمان شدن مايكل جكسون , صلح طلبی بهایی در دوربین مخملباف ! , مسلمان شدن مايكل جكسون , مسلمان , شدن , مايكل جكسون ,

مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:


در جـاده‎هاي مه آلـود انتـظار من مانده‎ام با دلي تنگ و بي‎قرار بـا آيـه‎هاي عاشــقانه مي‎روم از كوچه زمسـتان در پي بهــار تصــويـر كاج كهنــسال آرزو در قاب چشـم افق مانـده يادگار آن سـوگلي با همه مهـرباني‎اش آيد ز مـرز غــزل هاي ماندگار او مي‎رسد كنون با خنده‎هاي ناب از پلـكان طـــلايي افتــخار بـا واژه‎هاي زلال سـپيد عشـق از پشت قلـه غيبت رســد نگـار در مخمل سبز سحر شـود ‹‹رهـا›› اين قامت دريـا كه گشته رهسپار ************************ اگرپیشنهادی درباره ی سایت دارید می توانید پسشنهادتان را به ایمیل زیر ارسال کنید: nasimemouood7@yahoo.com madheeshg@iran.ir

آیا ظهورامام مهدی (عج)نزدیک است؟

تبادل لینک هوشمند

این وبگاه بار هرسایتی یا تبادلب لینک می کند.







RSS

Powered By
loxblog.Com