حکومتها و شیطان پرستی


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



900000 تومان


تاریخ : چهار شنبه 15 آبان 1392
بازدید : 4299
نویسنده : یه بنده خدا

در جوامع مختلف نفوذ شیطان پرستی به حدی زیاد است که، رهبران سیاسی و حتی مذهبی نیز ناچارند، با آنها مدارا کرده و این مکتب را بپذیرند. و یا خود را به نوعی با آن مرتبط دانسته و طبق اعتقادات شیطان پرستی رفتار کنند.
همانگونه که قبلاً اشاره شد، بورتون در کتاب خودکلیسای شیطان نوشته بود :... وضعیت بدی بود، ولی با درایت لاوِی اوضاع بهتر شد...
این مطلب به وضوح نشان می دهد که نفوذ لاوِی به عنوان مؤسس کلیسای شیطان و پایه گذار شیطان پرستی نوین، تا حدی است که کسی جرأت مقابله با او را ندارد و بـرخی رهبران سیاسی جهان، او را تمجید می کنند و مـرگ او را ضایعه بزرگی بـرای بشر امـروز قلمداد می کنند. البته این مسئله با نگاهی به زندگی و مذهب لاوِی، کاملاً همخوانی دارد. زیرا لاوِی یک یهودی زاده است. پس کسی حق مقابله با او را ندارد. و هر سخنی بر علیه او به شدت تقبیح می شود.
با مشاهده چهره برخی از رهبران سیاسی جهان، بسیاری از حقایق در ابعاد سیاست کشورها آشکار شده، و مشخص می گردد که چرا آنها چنین منشی را در پی گرفته اند.
رؤسای جمهور آمریکا، جرج بوش پدر، رونالد ریگان، بیل کلینتون، جرج دبلیو بوش و سایر شخصیتهای سیاسی مانند سناتور جان کری رقیب انتخاباتی بوش و حتی همسر جرج بوش، لورا بوش و سایر رهبران سیاسی مانند سیلویو برلوسکونی نخست وزیر ایتالیا، تامی فرانکس فرمانده نیروهای آمریکایی در جنگ عراق، و... همگی از سیاست مدارانی هستند که به این جرگه پیوسته اند.
دیدار مقامات مذهبی و سیاسی با جادوگران و شیطان پرستان، خود به نوعی در جهت تأیید آنان بوده و آئین شیطان پرستی را تقویت می کند. واقعاً نمی توان تصور کرد که چرا رهبران مذهبی یا سیاسی با شیطان پرستان ملاقات می کنند!.
به راستی آیا اینان واقعاً شیطان پرستند؟!. چرا این رهبران به دنبال تأیید شیطان پرستان برای پیشرفت در امور خود هستند؟ یا اینکه مگر شیطان پرستان چه قدر نفوذ سیاسی و اجتماعی دارند؟
اینها همه سؤالاتی هستند که ذهن هر انسان بیداری را به خود مشغول می کند.




:: موضوعات مرتبط: شیطان پرستی , ,
:: برچسب‌ها: حکومتها و شیطان پرستی , حکومتها و شیطان پرستی , حکومتها و شیطان پرستی , حکومتها و شیطان پرستی , حکومتها و شیطان پرستی ,

مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:


در جـاده‎هاي مه آلـود انتـظار من مانده‎ام با دلي تنگ و بي‎قرار بـا آيـه‎هاي عاشــقانه مي‎روم از كوچه زمسـتان در پي بهــار تصــويـر كاج كهنــسال آرزو در قاب چشـم افق مانـده يادگار آن سـوگلي با همه مهـرباني‎اش آيد ز مـرز غــزل هاي ماندگار او مي‎رسد كنون با خنده‎هاي ناب از پلـكان طـــلايي افتــخار بـا واژه‎هاي زلال سـپيد عشـق از پشت قلـه غيبت رســد نگـار در مخمل سبز سحر شـود ‹‹رهـا›› اين قامت دريـا كه گشته رهسپار ************************ اگرپیشنهادی درباره ی سایت دارید می توانید پسشنهادتان را به ایمیل زیر ارسال کنید: nasimemouood7@yahoo.com madheeshg@iran.ir

آیا ظهورامام مهدی (عج)نزدیک است؟

تبادل لینک هوشمند

این وبگاه بار هرسایتی یا تبادلب لینک می کند.







RSS

Powered By
loxblog.Com