عطر بهار در عالم پیچیده است ، آن روز (ظهور) بسيار نزديك است!


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



900000 تومان


تاریخ : دو شنبه 20 آبان 1392
بازدید : 4165
نویسنده : یه بنده خدا

 

در حالي كه در همين ماههاي نخست، سستي ادعاهاي واهي مدعيان اصلاحات و اعتدال در حوزه هاي اقتصادي و سياست خارجي هر روز آشكارتر مي گردد و مدعيان تدبير و اميد مي كوشند با تبليغ صداقت و قدرت استكبار جهاني ، با وعده شكستن تحريم ها سراب تسليم را هرچه واقعي تر جلوه كنند ، گوش جان سپردن به بشارتها و مژده هاي كسي كه ظهور را آنقدر نزديك مي بيند كه اميدوار است در سالهاي پيش رو پرچم اسلام بر بالاي كاخ سفيد برافراشته گردد ، حال و هواي ديگري دارد!

بعد از ظهور انسان‌ها با حقیقت خودشان آشنا شده و با این حقیقت با یکدیگر ارتباط می‌گیرند و این فطرت پاک انسانهاست که رابطه آنها را برقرار می‌کند نه حب و بغض و کینه.

خدا ما را برای آن روزی خلق کرده که او می‌آید و غنچه درونی انسان‌ها را شکوفا می‌کند و آن روز بسیار نزدیک است چرا که عطر بهار در عالم پیچیده است.

اگر عمق جامعه بشری را بنگریم به خوبی در می‌یابیم که تمام دنیا به سمت مفاهیم دینی و آسمانی حرکت می‌کنند. عواملی که فاصله بین انسانها و مرزها را کنار می‌گذارد.

آرزو کنید تا چهارسال اینده صاحب اصلی بیاید و پرچم را بالای کاخ سفید ببرد


تولد واقعی روزی است که بهار بر تمام عالم حاکم شود

محمود احمدی‌نژاد رئیس جمهور سابق ایران در جمع حامیانش که به مناسبت تولد وی در برابر خانه‌اش تجمع کرده بودند ضمن تقدیر و تشکر از ابراز محبت آنها گفت: اگر تمام ملت ایران را به لحاظ خوبی، مهربانی، شجاعت، درایت و همه صفت‌های نیک در یک صف قرار دهید من در انتهای آن صف هستم.

وی با بیان اینکه تولد من تنها بهانه‌ای برای این دیدار بود خاطرنشان کرد: اگر هزاران نفر امسال بنده بیایند و بروند مهم نیست چرا که همه ما منتظر همانی هستیم که باید بیاید و آن اتفاق مبارک به وقوع بپیوندد که تک‌تک سلول‌های همه ما به عشق او می‌تپد.

رئیس‌جمهور سابق ایران ادامه داد: او با همدلی و مهربانی، توحید و علم می‌آید و همه کینه‌ها، خودخواهی‌ها و خودپرستی‌ها را کنار می‌زند.

احمدی‌نژاد با بیان اینکه مهدی موعود(عج) حقیقت انسان‌ها را به آنها معرفی می‌کند اظهار داشت: بعد از ظهور انسان‌ها با حقیقت خودشان آشنا شده و با این حقیقت با یکدیگر ارتباط می‌گیرند و این فطرت پاک انسانهاست که رابطه آنها را برقرار می‌کند نه حب و بغض و کینه.

وی بر همین اساس ادامه داد: خدا ما را برای آن روزی خلق کرده که او می‌آید و غنچه درونی انسان‌ها را شکوفا می‌کند و آن روز بسیار نزدیک است چرا که عطر بهار در عالم پیچیده است.

رئیس‌جمهور سابق ایران با اشاره به اتفاقات اخیر جهان و به قهقرا رفتن کاروان ظالمان جهانی متذکر شد: اگر عمق جامعه بشری را بنگریم به خوبی در می‌یابیم که تمام دنیا به سمت مفاهیم دینی و آسمانی حرکت می‌کنند. عواملی که فاصله بین انسانها و مرزها را کنار می‌گذارد.

وی با بیان اینکه عشق به عدالت، توحید و همدلی از اعماق جامعه بشری می‌جوشد خاطرنشان کرد: انسان‌ها در چنین روزی حس می‌کنند که باید در یک میعادگاه در کنار یکدیگر قرار بگیرند.

رئیس جمهور سابق ایران ادامه داد: هر کجای دنیا که می‌رویم بشریت بر عدالت، عزت و پاکی پافشاری می‌کنند.

احمدی‌نژاد با بیان این سؤال که چرا امروز صهیونیست‌ها عصبانی و سراسیمه هستند و اربابان آنها در کاخ‌های سیاه و سفید عجله دارند، ادامه داد: به خواست خدا به زودی نهرهای کوچک از گوشه و کنار به یک رودخانه عظیمی تبدیل شده و سیلی خروشان در مسیر جهان به راه می‌افتد و همه زشتی‌ها و پلیدی‌ها را از بین می‌برد و آن روزی است که وعده خدا محقق خواهد شد.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی به پا شد تا این پیام را به گوش جهان برساند خاطرنشان کرد: بشر باید بداند حقیقت او بسیار ارزشمندتر از این چیزی است که به او فهمانده‌اند.

رئیس‌جمهور سابق ایران اذعان داشت:‌ همه شیاطین بسیج شده‌اند تا در برابر این پیام رسای انقلاب اسلامی ایستادگی کنند.

احمدی‌نژاد با بیان اینکه شیطان خیلی عاقل‌تر از برخی انسان‌هاست، خاطرنشان کرد: او همه هدفش دشمنی با دین است و برای همین کار نیز از خدا اذن و اجازه گرفته است پس دشمنی شیطان با اصل ظهور و پیام‌آور عدالت در جهان است.

وی با اشاره به اینکه بهار روز مرگ شیطان است، خاطرنشان کرد: شیطان به دنبال این است تا بشریت را از بهار مأیوس کند اما ملت ایران کمر شیطان را خواهد شکست و نسیم بهار را در سراسر جهان جاری و ساری خواهد نمود.

رئیس‌جمهور سابق ایران در پایان متذکر شد: که تولد حقیقی آن روزی است که نسیم بهاری بر همه عالم حاکم شود.

به گزارش دولت بهار جمع پرشور دوستداران دکتر احمدی نژاد هرلحظه شاهد حضور جمعیت بیشتری از زن و مرد و پیر و جوان است.

- خبرنگاران و عکاسان بسیاری نیز برای پوشش خبری و تصویری این رویداد اجتماعی حضور یافته و منتظر ورود دکتر احمدی نژاد هستند.
- حاضران تریبون آزاد راه انداخته اند و کسانی همچون حجت الاسلام کیانی نسب و شفیعی کیا به بیان خاطراتی از دکتر پرداخته اند. همچنین سخنانی با مضمون ماندن پای کار احمدی نژاد و انتظار برای بازگشت وی بیان داشته اند.
- پوسترهایی دست دوستداران دکتر است که روی آن شعارهایی نوشته شده است. شعارهایی مانند "نه سازش، نه تسلیم، منتظر تو هستیم" ، "میدان 72 نارمک قلب جنبش عدالتخواهان ایران" و "ما همه احمدی نژادیم، ما را محاکمه کنید"، "از سرشان هم زیاد بودی"، "مبشر بهاران تولدت مبارک"، "دکتر جون برنگرد تا وقتی حضرات قدر تو را بدانند" و ...
- برخی حاضران شاخه گل در دست دارند و برخی هم شکلات و شیرینی پخش می کنند.
- دکتر احمدی نژاد ساعت 19:15 دقیقه وارد میدان نارمک شد و به میان جمع پرشور دوستداران آمد. حاضران شعارهایی سر داده اند ازجمله: صل علی محمد، یاور مهدی (عج) امد و ...
- دکتر احمدی نژاد در پاسخ به کسانی که می گفتند منتظر بازگشت تو هستیم گفت آرزو کنید تا چهارسال اینده صاحب اصلی بیاید و پرچم را بالای کاخ سفید ببرد.

- برپا شدن تکیه عزاداری هیئت محبان الحسین در کوچه محل سکونت دکتر احمدی نژاد، مورد توجه هواداران جهت شرکت در عزاداری ایام محرم قرار گرفته است.

دکتر احمدی نژاد گفت: از محبت شما مردم ممنونم و من خاک پای مردم هستم و اگر قرار باشد صفی از ادمی شکل بگیرد من در اخر این صف هستم و کوچک ملت هستم.

احمدی نژاد ادامه داد: عمق بشریت بار دیگر برای استقرار عدالت می جوشد، دنیا هرجا که بروید همین است مردم تشنه پاکی و عدالت هستند و صهیونیست ها عصبانی و عجله دارند بخاطر اینکه دنیا به سمت عدالت می رود.

رئیس جمهور سابق کشورمان در ادامه گفت: نظام جمهوری اسلامی برپا شد تا دنیا را دعوت به توحید کند و این قدر که به ما فشار می اورند بخاطر همین است.

وی افزود: ساده لوحی است که فکر کنیم شیطان به همین برنامه ها الکی تکیه کرده، شیطان از بعضی ها خیلی باهوش تر است، شیطان می خواهد ریشه را بزند.

دکتر احمدی نژاد با بیان اینکه بزرگترین شیطنت شیطان این است که انسان را از خود باز دارد گفت: شیطان می خواهد یاد بهار را از ذهن ها ببرد چرا که می ترسد چون بوی بهار می آید.

رئیس دولت های نهم و دهم افزود: به فضل الهی ایرانیان کمر شیطان را خواهند شکست، تولد بهار تولد همه انسان هاست و تولد حقیقی انسان ها روزی است که ان شاالله با همت شما بهار بیاید.

احمدی نژاد در پایان سخنان خود را با این دعاها به پایان برد که:

ای خدای بزرگ هرچه زودتر بهار حقیقی را برسان

رهبر عزیز ما ملت ما را در زیر سایه بهار حفظ کن

دل های ما را از غیر بهار پاک کن

ای خدای بزرگ توفیق بده امثال بنده بارها فدای بهار و ملت ایران شویم

احمدی نژاد بارها می خواست با جمعیت خداحافظی کند اما دوستدارانش با شعارهایی که می دادند خواستار ادامه حضور وی بودند که در آخر به منظور جلوگیری از ایجاد مزاحمت برای مردم و همسایه ها خواستار اتمام برنامه شد.

منبع: فارس

.....




:: موضوعات مرتبط: ظهور , ,
:: برچسب‌ها: عطر بهار در عالم پیچیده است ، آن روز (ظهور) بسيار نزديك است! ,

مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:


در جـاده‎هاي مه آلـود انتـظار من مانده‎ام با دلي تنگ و بي‎قرار بـا آيـه‎هاي عاشــقانه مي‎روم از كوچه زمسـتان در پي بهــار تصــويـر كاج كهنــسال آرزو در قاب چشـم افق مانـده يادگار آن سـوگلي با همه مهـرباني‎اش آيد ز مـرز غــزل هاي ماندگار او مي‎رسد كنون با خنده‎هاي ناب از پلـكان طـــلايي افتــخار بـا واژه‎هاي زلال سـپيد عشـق از پشت قلـه غيبت رســد نگـار در مخمل سبز سحر شـود ‹‹رهـا›› اين قامت دريـا كه گشته رهسپار ************************ اگرپیشنهادی درباره ی سایت دارید می توانید پسشنهادتان را به ایمیل زیر ارسال کنید: nasimemouood7@yahoo.com madheeshg@iran.ir

آیا ظهورامام مهدی (عج)نزدیک است؟

تبادل لینک هوشمند

این وبگاه بار هرسایتی یا تبادلب لینک می کند.







RSS

Powered By
loxblog.Com