معرفي مراسم شيطان پرستان؛ همه چیز مديون آلت تناسلي!


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



900000 تومان


تاریخ : سه شنبه 8 بهمن 1392
بازدید : 4573
نویسنده : یه بنده خدا

نشريه صبح صادق در شماره اخير خود بخشي را به معرفي مراسم شيطان پرستان اختصاص داده است. در اين نشريه بخشي از مراسم شيطان پرستان چنين توصيف شده است:

مراسم بوسه مقدس
اين مراسم در هنگام عضويت يك عضو جديد به فرقه شيطان پرستي انجام مي شود و به اين صورت است كه شخص جديد عريان شده و توسط كشيش كليساي شيطان، يا همسر وي به پنج عضو بدن او بوسه زده مي شود، يكي از اين اعضا، آلت تناسلي اوست. به عقيده آنها اين كار «باعث خير و بركت او، تقدس او در بين شيطان پرستان، تشكر از وي به منظور عضو شدن و در نهايت قبولي فرد خواهد شد!» احترام بيش از حد اين فرقه به عضو مخصوص توليد مثل، به اين دليل است كه آنها هر چه در جهان وجود دارد را مديون آلت تناسلي مي دانند و معتقدند كه مي بايست نهايت لذت جنسي غيراخلاقي را در اين دنيا ببرند.

نماز سياه يا نماز جماعت
مراسم مهم ديگر شيطان پرستي كه در كليساي شيطان برگزار مي شود، نماز سياه يا نماز جماعت سياه نام دارد. اين مراسم كه در راستاي مبارزه علني با اديان الهي انجام مي شود، دقيقاً همانند مراسم عشاي رباني مسيحيت است با اين تفاوت كه تمام كارها را برعكس انجام مي دهند. در نماز سياه شيطان پرستان، كشيش و حاضران در حالي كه برهنه هستند، دعاها و سرودهاي مذهبي را به صورت برعكس مي خوانند. مثلاً هر جا كه از بهشت و زيبايي سخن گفته شده، از جهنم و زشتي سخن مي گويند. هرگاه نام خدا، يا حضرت مسيح(ع) آورده مي شود، همگي شروع به انجام حركات كفرآميز مي كنند. در ابتداي شكل گيري مراسم نماز سياه، قرار بود كه فقط به مسيحيت و اعمال اين آئين توهين شود و كار ديگري انجام نشود، اما پس از مدتي، اعمال جنسي و كشتن كودكان بي گناه نيز به آن اضافه شد.

همچنين در اين مراسم، نمادهايي مثل صليب وارونه، شمع و پارچه سياه، خون، و ... مشاهده مي شود. با اين وجود به نظر مي رسد كه شيطان پرستان به طور حساب شده اي، با تقليد از مراسم عشاي رباني به توهين و تمسخر مسيحيت مي پردازند، چرا كه در مراسم عشاي رباني مسيحيت كارهايي انجام مي شود كه جاي هيچ گونه دفاع منطقي را براي مسيحيان باقي نمي گذارد.

در مراسم عشاي رباني، مسيحيان به كليسا مي روند و از كشيش بزرگ قطعات كوچك نان مقدس و قطرات شراب را مي گيرند. آنان معتقدند كه نان تقديس شده توسط كشيش، جسم مسيح (ع)است!! و با خوردن نان، جسم و خون مسيح(ع) را تناول كرده اند. در قرون اخير بسياري از كارگردانان كليساها معتقدند كه «هر كس، نان و شراب مقدس را بخورد، مسيح در او حلول مي كند و او همان حيات جاودانه و هويت و شخصيت عيساي مسيح را پيدا خواهد كرد.» اين عقيده غيرعقلاني و متوهمانه از خرافي ترين مسائلي است كه مسيحيت معاصر به آن گرفتار شده است، به طوري كه «به عاملي جهت جدايي كليساها از يكديگر تبديل شده است.» پس، از آن جايي كه شيطان پرستان مي دانند كه مسيحيان به دليل انتقادهاي جدي به عشاي رباني، حساسيت كمتري روي آن دارند، «عشاي رباني» مسيحيان را مورد توهين و تمسخر قرار مي دهند.
با اين وجود به نظر مي رسد كه اين مراسم شيطان پرستان زمينه اي براي توهين كردن شان به ساير اديان الهي است. بدون شك اگر براي اين فرقه كثيف موقعيت مناسب ايجاد شود، به طور علني در مراسم نماز سياه، به توهين و تمسخر مباني دين اسلام نيز مي پردازند.

جشن هالووين
يكي از جشن هايي كه در بسياري از كشورهاي اروپايي و آمريكايي برگزار مي شود، جشن هالووين نام دارد. مردم اين كشورها، اغلب شناخت زيادي از اين جشن ندارند. آنها مي گويند كه هالووين جشن ارواح است؛ جشني كه از كودك تا بزرگسال در شكل ارواح و اجنه ظاهر مي شوند تا همديگر را بترسانند. با اين حال بيشتر آنها هرگز نمي دانند كه هالووين يك جشن شيطان پرستي است.

براي آشنايي بيشتر با اين جشن لازم است كه از پيشينه آن مطلع شويم. بنيانگذاران اين جشن شيطاني، قوم اروپايي «سلت» بودند كه سال ها پيش از ميلاد مسيح در ايرلند و شمال فرانسه زندگي مي كردند. آنها در شب آخر سال، مراسمي را به افتخار (samhain) موسوم به «پروردگار مرگ» برگزار مي كردند. سلتي ها در اين مراسم، دور هم جمع مي شدند و آتش مي افروختند و براي دستيابي به بركت فراوان (دام و غله) اولين فرزند خانواده را قرباني مي كردند.

مردم اين قوم باور داشتند كه در اين شب، جادوگران سوار بر جاروي خود، در آسمان پرواز مي كنند و زنان با شيطان رابطه جنسي برقرار مي كنند و در اين بين شيطان شيپور مي نوازد و ارواح خبيث بر بلنداي تپه ها با جادوگران به رقص و پايكوبي مي پردازند، به طوري كه گربه هاي سياه، خفاش ها و جن و پري ها نيز با آنها همراهي مي كنند. اين قوم خرافاتي همچنين بر اين باور بودند كه شب پايان سال، مرز ميان دو جهان به نازك ترين حد ممكن مي رسد و موقعيت براي راندن ارواح پليدي كه ممكن است به محصولات شان آسيب برسانند فراهم مي شود، لذا در اين مراسم كه «سامهين» نام داشت، از يك طرف، صورت هاي خود را با نقاب پوشانده و با لباس هاي عجيب، خود را به شكل ترسناكي در مي آوردند و با حركت دسته جمعي، به زعم خود ارواح سرگردان را فريب داده و از روستاهاي محل زندگي خود دور مي كردند، از طرفي ديگر سيب و گردو و بادام و غذا و نوشيدني را داخل سيني ها گذاشته و تقديم ارواح مي كردند.

قوم سلت، اين مراسم ابلهانه شان را كه منشأ شيطاني و بت پرستي داشت، هر سال انجام مي دادند. تا اينكه رومي ها به اين منطقه حمله كردند. يكي از نتايج اين حمله ورود مسيحيان به اين سرزمين بود كه باعث تغييراتي در مراسم سامهين شد. رهبران كليسا «جشن هاي غيرمسيحيان را با مراسم و تعطيلات مسيحيان تلفيق كردند. جشن هاي روز سامهين نيز با اعياد روز تمامي قديسان در اول نوامبر - كه در آن ياد شهداي اوليه مسيحيت گرامي داشته مي شود - و روز تمامي ارواح در دوم نوامبر - كه در آن ياد تمامي درگذشتگان گرامي داشته مي شود - تركيب شد. شب پيش از روز تمامي قديسان، به نام «شب تمامي مقدسات» (All Hallows Eve) ناميده مي شد و واژه هالووين(Halloween) نيز برگرفته از نام همين شب است.»

در اوايل قرن 19 ميلادي، بسياري از ايرلندي ها به آمريكا مهاجرت كردند و اين جشن شيطان پرستي را به آمريكا سرايت دادند. البته اين مراسم در آمريكا دچار تغييراتي شد، به طور مثال آمريكايي ها حضور شياطين و ارواح خبيث در هالووين را بيشتر مورد استقبال قرار دادند و بيشتر نمادهاي ترسناك و خشن را براي آن در نظر گرفتند. برگزاري مراسم هالووين در اين كشور، مشكلاتي را براي مردم ايجاد كرد، به طوري كه مجرمان آمريكايي در اين شب مردم را مورد آزار و اذيت قرار مي دادند، به خانه ها حمله مي كردند و با سنگ و كلوخ دودكش خانه ها را مسدود مي كردند و در برابر اعترض مردم، ادعا مي كردند كه اين اتفاقات ناشي از حضور ارواح مرموز و شياطين است و آنها هستند كه مردم را تحريك مي كنند. آسيب هايي كه اين مراسم به همراه داشت باعث شد كه برگزاري هالووين در آمريكا براي مدتي متوقف شود. پس از آن، براي اولين بار در سال 1920 ميلادي دولت آمريكا تحت تدابير امنيتي مجوز رسمي برگزاري اين مراسم شيطان پرستي را صادر كرد.

با اين حال در طي سال ها، محافظت پليس از اين مراسم بيشتر حالتي نمادين داشته است؛ چرا كه اخبار حوادث در شب هالووين نشان مي دهد كه حوادثي نظير آتش سوزي، ضرب و شتم و حتي مرگ به بالاترين حد خود در طول سال مي رسد.
امروزه در اين مراسم كارهاي مختلفي انجام مي شود كه در اينجا به ذكر چند نمونه اكتفا مي كنيم.

توزيع مواد خوراكي مسموم
در اين شب شيريني و شكلات بين مردم تقسيم مي شود. اين شيريني و شكلات ها اغلب فاسد هستند. بر اساس آمار فدراسيون ملي فروشگاه هاي ايالات متحده، «در سال 2010 بيش از 72 درصد از آمريكاييان در روز هالووين به ديگران شكلات داده اند.»
البته در اين آمار هيچ اشاره اي به ميزبان شكلات هاي فاسد نشده است. گفتني است، شيريني روز هالووين از سه رنگ زرد، نارنجي و سفيد تشكيل شده است. شيطان پرستان اين سه رنگ را رنگ هاي شيطاني مي نامند.

كوبيدن در منازل براي گرفتن شكلات
در اين شب، افراد مزاحم، ضمن كوبيدن در خانه هاي مردم، شروع به جيغ و داد زدن مي كنند. آنها از صاحب خانه مي خواهند كه براي شان هديه اي بياورد. در صورتي كه صاحب خانه به آنها هديه دهد، به سراغ خانه بعدي مي روند در غير اين صورت، بلايي سرش مي آورند كه از اين كارش به شدت پشيمان شود.

كدو و شلغم هاي كنده كاري شده
آمريكايي ها در اين به اصطلاح شب ارواح، كدو ها را به شكل صورتك هايي ترسناك برش مي دهند. آنها اين كار را به تقليد از قوم «سلت» انجام مي دهند. سلتي ها، شلغم هاي بزرگ را از درون خالي مي كردند و به اشكال وحشتناكي در مي آوردند و پشت پنجره ها قرار مي دادند تا ارواح از خانه آنها دور شوند. البته اروپايي ها به جاي كدو از شلغم استفاده مي كنند.
اما آنچه باعث گسترش روزافزون اين مراسم شده، تبليغات رسانه هاي صهيونيستي و حامي صهيونيست، براي اين جشن است. يكي از نتايج اين تبليغات اين است كه «حدود 40 درصد از مردم آمريكا در روز هالووين لباس هاي ويژه اين روز  [كه به شكل شيطان، غول و چيزهاي غيرعادي است] را مي پوشند و 12 درصد از آمريكاييان نيز لباس هاي هالووين را بر تن حيوانات خانگي خود نيز مي پوشانند.» با اين وجود در اين رسانه ها هيچ اشاره اي به اينكه هالووين يك مراسم شيطان پرستي است، نمي شود، بلكه از آن به عنوان يك جشن معمولي كه در بين كودكان و بزرگسالان محبوبيت زيادي دارد ياد مي شود، اما هر انسان منصفي با كمي دقت در مي يابد كه اسكلت، ماسك دراكولا، زخم مصنوعي روي صورت، ماسك هاي گربه و سگ و خفاش، كدو و شلغم نوراني و ... فقط يك جشن معمولي براي تفريح و سرگرمي نيست.

 البته اين كار رسانه هاي غربي از ديد مسيحيان پنهان نمانده و اعتراض آنها را در پي داشته است. به طور نمونه يك سايت مسيحي با تأكيد بر اينكه «در پس پرده [هالووين] قدرت شيطان است كه تقويت مي شود.» مي نويسد: «هنگامي كه مسيحيت رواج يافت؛ دشمنان كليسا با تحقير و آزار مسيحيان در شب هالووين؛ شيطان را مي ستودند. پرستندگان شيطان جمجمه و مذبح و صليب و منبر هم در برابر خانه هاي خود قرار مي دادند و در قرون گذشته بر ديوارهاي كليسا صليب هاي زشت كشيده مسيحيان را مسخره مي كردند.» با اين اوصاف بايد گفت كه شيطان پرستان قديمي در طي ساليان دراز، بدون اينكه از منشأ شيطاني هالووين حرفي بزنند اين مراسم را انجام مي دادند. اما شيطان پرستان مدرن از اينكه مردم به شيطاني بودن اين جشن پي ببرند، ابايي ندارند.

شيطان پرستان مدرن، حتي تاريخ مرگ، آنتوان لاوي را دو روز پس از مرگش، يعني در روز هالووين اعلام كردند تا به مردم بفهمانند كه اين يك جشن شيطاني است. اعلام خبر مرگ لاوي در روز هالووين به حدي تأثيرگذار بوده كه بسياري به اشتباه مي گويند: «روز مرگ لاوي با نام هالووين در آمريكا شناخته مي شود.» شايان ذكر است كه در آمريكا خيلي كم از اسم هالووين استفاده مي شود و بيشتر با اسم اصلي اش كه «شب شيطان» است، خوانده مي شود




:: موضوعات مرتبط: شیطان پرستی , مقالات ویژه , ,
:: برچسب‌ها: معرفي مراسم شيطان پرستان؛ همه چیز مديون آلت تناسلي! , شيطان پرستان , ظهور , مقالات ویژه ,

مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:


در جـاده‎هاي مه آلـود انتـظار من مانده‎ام با دلي تنگ و بي‎قرار بـا آيـه‎هاي عاشــقانه مي‎روم از كوچه زمسـتان در پي بهــار تصــويـر كاج كهنــسال آرزو در قاب چشـم افق مانـده يادگار آن سـوگلي با همه مهـرباني‎اش آيد ز مـرز غــزل هاي ماندگار او مي‎رسد كنون با خنده‎هاي ناب از پلـكان طـــلايي افتــخار بـا واژه‎هاي زلال سـپيد عشـق از پشت قلـه غيبت رســد نگـار در مخمل سبز سحر شـود ‹‹رهـا›› اين قامت دريـا كه گشته رهسپار ************************ اگرپیشنهادی درباره ی سایت دارید می توانید پسشنهادتان را به ایمیل زیر ارسال کنید: nasimemouood7@yahoo.com madheeshg@iran.ir

آیا ظهورامام مهدی (عج)نزدیک است؟

تبادل لینک هوشمند

این وبگاه بار هرسایتی یا تبادلب لینک می کند.







RSS

Powered By
loxblog.Com