تبلیغ بهائیت و وهابیت در محلات محروم شیراز


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



900000 تومان


تاریخ : سه شنبه 8 بهمن 1392
بازدید : 4039
نویسنده : یه بنده خدا

  

به نقل از فارس، محمدرضا هاجری در نوزدهمین جلسه علنی شورای شهر شیراز با بیان اینکه عدالت و عدالت‌خواهی آرمان دست‌یافتنی تمام انبیای اللهی از آدم تا خاتم بوده است، اظهار داشت: عدالت توزیع‌کننده فقر و اقتصاد صدقه‌ای نیست، چرا که این تعابیر تحریف عدالت است.

 

به نقل از فارس، محمدرضا هاجری در نوزدهمین جلسه علنی شورای شهر شیراز با بیان اینکه عدالت و عدالت‌خواهی آرمان دست‌یافتنی تمام انبیای اللهی از آدم تا خاتم بوده است، اظهار داشت: عدالت توزیع‌کننده فقر و اقتصاد صدقه‌ای نیست، چرا که این تعابیر تحریف عدالت است.

عضو شورای اسلامی شهر شیراز ابراز داشت: با رعایت عدالت در تمام طرح‌ها، برنامه‌های پیشرفت، عدالت و توزیع عادلانه امکانات و جلوگیری از شکاف طبقاتی و شمال و جنوب شدن شهرها، فقیر و غنی معرفی کردن جامعه و شهروند درجه یک و درجه دو نکردن مردم، بسترهای رشد و پیشرفت توام با عدالت مهیا می‌شود و فقر و شکاف طبقاتی از جامعه رخت بر می‌بندد.

وی بیان کرد: از تمام ادارات و سازمان‌های شهر مقدس شیراز و شهرداری می‌خواهم در تمام برنامه‌ریزی‌های خود عدالت اجتماعی در توزیع امکانات عمرانی، فضاهای سبز، فضاهای ورزشی و خدمات‌رسانی را لحاظ کنند تا قشر محروم جامعه، همان پابرهنگان و کوخ‌نشینان در برابر مرفهان بی‌درد احساس حقارت نکنند.

هاجری با بیان اینکه دفاع از حق و حقوق تمام شهروندان وظیفه تک تک اعضای شورای شهر شیراز است، گفت: اعضای شورای شهر شیراز باید هشیار باشند مبادا به بهانه تعامل با ادارات و سازمان‌ها پا روی حق و حقوق شهروندان بگذارند.

وی افزود: تعارض در خدمات‌رسانی سم مهلک و تعامل و تعاون لازم و ملزم خدمات واحد شهری است اما در حال حاضر به نظر می‌رسد به بهانه تعامل و تحریف این واژه، شورای شهر در وادی وارد می‌شود که اعتبار و جایگاه مردمی شورا را زیر سئوال می‌برد.

وی خاطرنشان کرد: تعامل مورد قبول تمام اعضای شورای شهر شیراز است اما هرگز به بهانه تعامل از حق و حقوق مردم نمی‌گذریم.

هاجری ادامه داد: مطالبات شهرداری از سازمان‌ها و ادارات دولتی صدها میلیارد تومان است چنانچه مدیریت ارشد این استان به شورا و شهرداری در گرفتن مطالبات کمک کند با دریافت‌ها می‌توان ده‌ها محله محروم شهر شیراز را به اوج عمران و آبادانی رساند.

عضو شورای  اسلامی شهر شیراز بیان کرد: آیا مردم شیراز حاضرند به بهانه تعامل از صدها میلیارد تومان حق شهر از صاحبان چند هتل و مرکز تجاری بگذرند، و به ما اجازه داده‌اند با بازی با واژه تعامل از حق و حقوق مردم دفاع نکرده و محافظه‌کاری پیشه کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود از رسانه‌ها خواست تا با انعکاس واقعی مطالبات مردمی احقاق حق و حقوق شهر را دنبال کنند و تصریح کرد: نمی‌توان با گرفتن بودجه تبلیغات از ادارات و سازمان‌ها باب انتقاد به مسئولان را مسدود کرد.

هاجری با یادآوری اینکه فلسفه ذاتی رسانه‌ها اطلاع‌رسانی و انتقال مطالبات و توقعات مردم و اغنای افکار عمومی است، ابراز داشت: نمی‌توان با دریافت بودجه‌های نجومی فقط به تبلیغ یک‌طرفه ادارات و سازمان‌ها پرداخت و وظیفه ذاتی و حریت رسانه‌ای را به پول‌های دریافتی فروخت و کوچک‌ترین نقد و انتقادی را انعکاس نداد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تبلیغ فرقه‌های ضاله بهائیت و وهابیت در محلات محروم شیراز اضافه کرد: در محلات محروم شیراز فرقه‌های ضاله بهائیت و وهابیت، تصوف و فرقه‌های غربی شیطان‌پرستی و کلیساهای خانگی تبلیغ می‌شود، اگر چه اعتقادات دینی محکم مردم و شناسایی مروجین این فرقه‌های ضاله توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) مانع از پیروزی آنها شده است اما وظیفه داریم تا محلات محروم را دریابیم.

عضو شورای اسلامی شهر شیراز ابراز داشت: باید بسترهای لازم توسعه و عمران در محلات محروم ایجاد شود تا فرصت سوء‌استفاده فرقه‌های ضاله در محلات محروم گرفته شود.

وی در ادامه با اشاره به اجرای پروژه‌های مختلف عمرانی در سطح شهر شیراز افزود: لازم است در اطراف این پروژه‌ها فشار به مردم را به حداقل رساند.

وی بیان کرد: مسدود کردن راه عبور مرور همراه با عدم تردد و خدمات‌رسانی اتوبوسرانی در اطراف این پروژه‌ها بر مشکلات مردم می‌افزاید.

هاجری گفت: پروژه‌هایی مانند دلگشا و ولیعصر مردم را به تنگ آورده و کند بودن روند پروژه مردم را سرگردان کرده است.

وی از سازمان اتوبوسرانی خواست در کنار مسدود شدن راه عبور و مرور حداقل خدمات اتوبوسرانی را از مردم دریغ نکنند.

عضو شورای اسلامی شهر شیراز از مدیرکل راه و شهرسازی این استان نیز خواست نسبت به اتمام جاده‌های منتهی به آرامستان دریمه شهرداری شیراز را یاری دهد تا انتقال اموات از میانه محلات مردم را آزار ندهد.

وی در پایان گفت: کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر شیراز با آغوش باز از طرح‌ها و پیشنهادهای فاخر فرهنگی استقبال می‌کند.   




:: موضوعات مرتبط: بهاییت و وهابیت , ,
:: برچسب‌ها: تبلیغ بهائیت و وهابیت در محلات محروم شیراز ,

مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:


در جـاده‎هاي مه آلـود انتـظار من مانده‎ام با دلي تنگ و بي‎قرار بـا آيـه‎هاي عاشــقانه مي‎روم از كوچه زمسـتان در پي بهــار تصــويـر كاج كهنــسال آرزو در قاب چشـم افق مانـده يادگار آن سـوگلي با همه مهـرباني‎اش آيد ز مـرز غــزل هاي ماندگار او مي‎رسد كنون با خنده‎هاي ناب از پلـكان طـــلايي افتــخار بـا واژه‎هاي زلال سـپيد عشـق از پشت قلـه غيبت رســد نگـار در مخمل سبز سحر شـود ‹‹رهـا›› اين قامت دريـا كه گشته رهسپار ************************ اگرپیشنهادی درباره ی سایت دارید می توانید پسشنهادتان را به ایمیل زیر ارسال کنید: nasimemouood7@yahoo.com madheeshg@iran.ir

آیا ظهورامام مهدی (عج)نزدیک است؟

تبادل لینک هوشمند

این وبگاه بار هرسایتی یا تبادلب لینک می کند.







RSS

Powered By
loxblog.Com