داعش دامی برای ایران ...!!


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



900000 تومان


تاریخ : شنبه 21 تير 1393
بازدید : 4088
نویسنده : یه بنده خدا

 شبکه الميادين گفتگويي را با شيخ نبيل نعيم موسس سازمان الجهاد مصر، کارشناس گروههاي اسلامي و جهادي سابق که در افغانستان با ايمن الظواهري و بن لادن همراه بوده است در خصوص عملکرد القاعده و داعش ترتيب داد.نبيل نعيم گفت: من از القاعده جدا نشدم بلکه آنها از مسير اصلي منحرف شدند. در زمان حضور شوروي در افغانستان اجماعي ميان علماي مسلمان براي جهاد در افغانستان بوجود آمد اما القاعده فعاليتهايش را به کشورهاي عربي و اسلامي و قتل مسلمانان گسترش داد.

 

 

در واقع آنها تکفيري شدند و اين در حالي است که خداوند در قرآن آورده است که »و من يقتل مومنا متعمدا فجزاؤه جهنم خالدا فيها و غضب الله عليه و لعنه و اعد له عذابا عظيما« ) کسي که مومني را به عمد بکشد، جزاي او دوزخ است و خداوند بر او خشم مي گيرد و او را لعن مي کند و براي وي عذابي بزرگ، آماده مي سازد(.وي افزود: برخي از اعضاي القاعده مرا تکفير کردند اما به علت آنکه يکي از رهبران و بنيانگذاران اين گروه بودم مرا نکشته اند.

نعيم در خصوص داعش گفت: داعش در سال 2006 بوجود آمد اما القاعده از سال 1989 آغاز به کار کرده است بنابر اين داعش شاخه اي از القاعده نيست بلکه از آن پيروي مي کند و به آن ايمان آورده است. ابوبکرالبغدادي مزدور آمريکاست. او از ايمن الظواهري خواسته است که با او بيعت کند. البغدادي خود را صاحب حق ميداند و مي گويد که در پي آزادسازي عراق و سوريه است. ايمن نپذيرفت و جنگ ميان آنها درگرفت. البغدادي در زندان بود که آمريکا او را آزاد کرد و 20 تا 30 ميليون دلار براي جمع آوري نيرو هزينه کرد. اولين پايگاههاي آموزشي داعش در اردن بود که اين پايگاه ها متعلق به آمريکا بودند. سلاح ها و تجهيزات در اختيار داعش هم از آمريکايي هستند.

زخمي هاي داعش براي معالجه به اسراييل برده مي شوند. بر اساس اطلاعات ما 1500 نفر از نيروهاي داعش و النصره در بيمارستانهاي تل آويو تحت مداوا هستند.نبيل نعيم ادامه داد: کمکهايي که در افغانستان به القاعده مي شد علني بود. پس از شکست شوروي درافغانستان، آمريکا در صدد برآمد تا عربهاي افغان را از بين ببرد. از همان زمان بسياري از آنها را دستگير و زنداني کرد. پس از آن القاعده وارد حوادث 11 سپتامبر شد. بعد از مرگ اسامه بن لادن القاعده توسط دستگاه اطلاعاتي قطر خريداري شد. نشستي در استانبول ترکيه توسط اخوان المسلمين برگزار شد که قطر در آن اعلام کرد دو ميليارد دلار به ارتش آزاد مصر کمک مي کند. مسوول اين صندوق هم مسوول اخوان المسلمين در ترکيه بود.

اموال القاعده پس از آن از اين صندوق تامين مي شد.نبيل در ادامه در خصوص گسترش نفوذ داعش از سوريه به عراق گفت: داعش در عراق تاسيس شد و ابراهيم ابوبکر البغدادي عراقي است. بعد از آن در اردن پايگاههاي آموزشي به راه انداختند و از آنجا به سوريه رفتند و با شکستي که خوردند بار ديگر به عراق بازگشتند. اما آنچه در عراق مي گذرد بزرگتر از تاثير داعش است. در عراق ميان عربهاي الانبار با نوري مالکي اختلافاتي وجود دارد. داعش نياز به مديريت وحش دارد. ابوبکر المقدسي سياست چنگيزخاني را ارايه داده است. چنگيز خان زماني که يک روستا را تصرف مي کرد همه چيز را در آن نابود مي ساخت و حتي حيوانات را سر مي بريد

. بعد از آن روستاي بعدي که مي شنيدند چنگيزخان در صدد حمله است روستا را رها کرده و فرار مي کردند. اين همان چيزي است که داعش انجام مي دهد. داعش زماني که به سامراء حمله کرد يک هزار سني را کشت و الان شيعيان را به قتل مي رساند. اين سياست آمريکاست. کسينجر نظريه اي دارد به نام » جنگ صد ساله « که همان جنگ ايجاد شده ميان اهل سنت و شيعيان است. ابومصعب الزرقاوي فردي بود که مساجد اهل سنت و شيعيان را منفجر مي کرد تا جنگ طايفه اي در منطقه به راه بيندازد. اين سياست آمريکا بود. چگونه است که داعش حتي يک آمريکايي را نکشته و سر يک آمريکايي را هم نبريده است؟ داعش فقط مسلمانان را مي کشد.

آنها دين را نشناخته اند ولي ديگران را تکفير مي کنند. حتي ايمن الظواهري هم در مورد دين اطلاعاتي ندارد و هر زمان سوالي داشت از من مي پرسيد. اکنون القاعده و داعش بايکديگر اختلاف اعتقادي ندارند بلکه اختلاف آنها سازماني است.موسس سازمان الجهاد مصر در خصوص آينده داعش گفت: هر چه جوانان به سوي تفکرات تکفيري جذب شوند داعش قوي تر مي شود. در نسل چهارم جنگها کشور ها نيازي به ارتشهاي بزرگ ندارند بلکه اهداف خود را از طريق مزدورانشان انجام مي دهند.آنها در اين راه به رسانه هايي نياز دارند که حقايق را براي مردم وارونه جلوه دهند و اموالي را براي آنها ارسال کنند. اکنون القاعده و داعش به نفع آمريکا در حال جنگ هستند. آنها با سني و شيعه و با دولتها وارد جنگ مي شوند. داعش همه مردم را کافر و خونشان را مباح مي داند. کساني که سيد ما امام علي ) عليه السلام( را کشتند و )امام( حسين )عليه السلام( را سر بريدند ادعا مي کردند که مسلمانند. القاعده و داعش افکار منحرف و خوارجي دارند. داعش تاکنون يک آمريکايي را نکشته و معارضاني که با ارتش بشار اسد با شدت هر چه تمام مي جنگند حتي يک تير به سوي اسراييل شليک نکرده اند. آنها معتقدند که جنگ با مرتد بر جنگ با کافر اصلي اولويت دارد. در ديدگاه آنها حکام عرب و ارتش هاي عرب مرتد هستند و جنگ با آنها بر جنگ با کفار اگرچه يهودي باشند اولويت دارد. عصام حتيتو مسوول اخوان که با بشار اسد مي جنگد در کجا اقامت دارد؟ در تل آويو.احمد الجربا هم از پاريس و لندن جنگ را اداره مي کند.

آمريکا به داعش و النصره سلاح مي دهد و بعد ادعا ميکند که اين سلاحها بصورت غير قانوني به دست آنها رسيده و چنين برنامه اي در دست نبوده است.براساس طرحي که در سال 1989 توسط نتانياهو و ديک چني تدوين شد، چهار کشور بايد نابود شوند که اين طرح از عراق آغاز مي شود و سپس به سوريه و مصر و عربستان مي رسد. مجريان اين طرح گروههاي تندرو در منطقه هستند. محمد مرسي فردي است که با آمريکا در ارتباط بود و از آن دستور گرفته بود که همه گروههاي تندروي منطقه را پشتيباني کند.

مرسي هم با ايمن الظواهري تماس گرفت. يکي از اهداف مزدوران آمريکا يعني داعش تضعيف ايران و وارد کردن آن به جنگ است. داعش اولين بيانيه اي که پس از مناقشه با نوري مالکي صادر کرد، گفت به سوي کربلا و نجف مي آييم و عتبات مقدسه را ويران مي کنيم. آنها مي خواهند پاي ايران را به جنگ وارد کنند. آنها مي خواهند عربستان و ايران را غرق در جنگي بي نهايت کنند که در آن اموال عربستان و ايران از بين برود همانگونه که در جنگ صدام با ايران رخ داد. قرار بود اگر اخوان المسلمين در مصر قدرت گرفت و با ثبات شد، تنشها و درگيريها به مصر صادر شود و اين اعتراف ضاحي خلفان رييس پليس دبياست

. هدف از اين طرح ها تامين امنيت اسراييل است. اسراييل رژيمي ضعيف است که براي باقي ماندن نيازمند کمک است.نبيل نعيم در خصوص چگونگي مقابله با داعش گفت: الازهر مي تواند در برابر داعش بايستد. در حدود 40 سال است که الازهر ساکت است زيرا صداي دلارهاي نفتي و مفتيان سعودي بلند تر از الازهر بوده است. سلفيها در مصر هم براي مقابله با الازهر بوجود آمدند.ما نياز به مقابله علما با داعش داريم. دولتها هم بايد با فکر و امور نظامي به مقابله با داعش بروند.




:: موضوعات مرتبط: بهاییت و وهابیت , ,
:: برچسب‌ها: داعش دامی برای ایران , , , !! , بهاییت و وهابیت , داعش , سکسی داعش , جنایات سکسی داعش ,

مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:


در جـاده‎هاي مه آلـود انتـظار من مانده‎ام با دلي تنگ و بي‎قرار بـا آيـه‎هاي عاشــقانه مي‎روم از كوچه زمسـتان در پي بهــار تصــويـر كاج كهنــسال آرزو در قاب چشـم افق مانـده يادگار آن سـوگلي با همه مهـرباني‎اش آيد ز مـرز غــزل هاي ماندگار او مي‎رسد كنون با خنده‎هاي ناب از پلـكان طـــلايي افتــخار بـا واژه‎هاي زلال سـپيد عشـق از پشت قلـه غيبت رســد نگـار در مخمل سبز سحر شـود ‹‹رهـا›› اين قامت دريـا كه گشته رهسپار ************************ اگرپیشنهادی درباره ی سایت دارید می توانید پسشنهادتان را به ایمیل زیر ارسال کنید: nasimemouood7@yahoo.com madheeshg@iran.ir

آیا ظهورامام مهدی (عج)نزدیک است؟

تبادل لینک هوشمند

این وبگاه بار هرسایتی یا تبادلب لینک می کند.







RSS

Powered By
loxblog.Com